onsdag 23 april 2008

Veckans utmaning

I denna utmaning fick vi använda oss av 2-3 bilder och motivet fick inte vara djur eller människor. Jag hade först tänkt hoppa över veckans utmaning då min värk i örat bara blivit värre men efter att jag fått penicillin och värken äntligen gett med sig blev jag sugen att göra ett försöka ändå.
Fotatde lite ute i vår trädgård, trots duggregnet och allt ogräs som frodas, där av titeln på min LO. Men när det var dags att göra bokstäver och testa ut olika idéer satte sig mina döttrar på tvären värren än vanlig och mamma fick inte en minut egentid att ens börja försöka skapa så jag fick vänta till maken kom hem och avlöste mig. Så med ca 2 timmar kvar innan den skulle vara inlämnad satte jag mig till att rita av bokstäver och klippte ut samt klura på blommor mm.
Det blev så stressigt att jag inte hann skriva något i min journalings ruta. Är inte helt nöjd med mitt bidrag men envis som jag är ville jag inte hoppa av när jag nu hade jobbat så hårt med att få till en LO. Trots allt fick jag träna mig på att göra bokstäver och så har jag i efterhand sett hur jag kunde ha gjort i stället. Man lär sig något nytt för varje försök.

Inga kommentarer: