söndag 25 maj 2008

Utmaningen som inte blev av


Utmaningen var att göra en LO om varför man började med Scrapbooking. Först tyckte jag att det var en hopplös uppgift för vad skulle jag använda för bilder till det?? Men så kom jag på att jag kunde fotografera av fotoalbumet jag köpt till barnens alla bilder. Och för att visa alla frågor och funderingar jag hade fick det bli en fundersam bild på mig...eller i alla fall en bit av mig själv.
Rubriken blev FRÅGOR för det var det jag ställde inne på FL och halkade in på en scrapsida.
Mina funderingar rörde sig om vilken sorts papper man skulle använda så ett par rutor mönstrat papper fick symbolisera det.
Idén blev klar veckan som utmaningen låg ute men ingen hade tid att göra den och då lades även min LO på is för att idag göras klar (när jag hade barnvakt och slapp bli störd hela tiden)

1 kommentar:

~~Sessan~~ sa...

Hehe..va kul att du gjorde den iaf!
Vart ju jätte bra ju..