fredag 19 september 2008

Utmaning tema höst på FL

Utmaningen var att göra en LO med höstfärger och för mig är GUL och RÖTT höst så jag började fundera på hur jag skulle få till en LO med de färgerna.
Under sommaren har jag suttit och tittat på andras LO:s och då blev jag sugen på att dels testa att scrappa i 30,5x30,5 formatet samt göra en LO med remsor så det blev idén till denna LO:n. Hittade en bild på vår ena katt som smyger i gräset som jag bara älskar (fast jag vet att katten är svår att se) och den gjorde jag om till svart/vitt för att jag tyckte att det är det enda som passar till de färgerna jag valt på min LO. En enda blomma i rött med en glittersten i samt tre blingstenar vid fotot blev de enda dekortionerna jag valde att sätta på LO:n. Bokstäverna är från Basic Gray serien men jag minns inte vad de heter.

Inga kommentarer: