måndag 20 oktober 2008

Min egna LO utmaning på FL

Som vinst när man vinner en utmaning på FL får man själv komma på nästa utmaning och min utmaning var följande:
Få fram känslan av rörelse i din LO, 2-3 foton och använd en färg som finns i foto på mönsterpapper och dekorationer.
Fotona är ifrån i våras då döttrarna blåste maskrosbollar (blåsblommor). Ville att min LO fick känslan av en blåsboll så därför gjorde jag en ring av dekorationspappret och satte fast band (som fröna på maskrosblommorna). Tyvärr klistrade jag fast mönsterpappret och fotona innan jag satte dit bokstäverna annars hade jag satt ringen högre upp på pappret och hade kunnat fortsätta med banden runt hela ringen. Men av denna miss lärde jag mig hur jag ska göra nästa gång jag gör en liknade LO.

1 kommentar:

Diana/Decdia sa...

Har kikat igenom dina alster och tycker de är kanonfina! Verkligen en stil som jag gillar!