söndag 13 september 2009

En till digital LO

Saknar mina papper, färger och stämplar så oootroligt mycket - men just nu finns det ingen tid att ta itu med pysselrummet så jag får underhålla min kreativa sida med att leka med olika filter-funktioner i mitt gamla PhotoShop och göra hemmagjorda Digitala LO:s såå länge.
Åå nu börjar man se mer och mer jul-pysselgrejor i div. bloggar och det får det att kliiia än värre i mina pysselfingrar för jag bara ääälskar julen och nu hade jag också velat fåå sätta mig och pyssla julkort (höög suck!!!) men flyttar man såå flyttar man. Vi håller på att renovera hallen i vårt gamla hus såå att den blir hel och fin till försäljningen men det liksom allt annat tar tid (och då vi bara kan jobba på gamla huset på lördagarna såå dra det hela ut på tiden...suck igen)

Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag
Kraaam C

7 kommentarer:

Nanna76 sa...

Fint! Kul att göra nåt scrap över huvudtaget, tur det finns digitalt när man inte kan/hinner göra IRL.
Hoppas ni börjar komma iordning med nya huset någorlunda, här är det hur mycket som helst att göra men tiden räcker inte till riktigt, så nu går jag och tänker om jag ska fortsätta mitt vikariat den går ut i sista september men om jag vill så kan jag få förlängt till sista december. Knepigt!

ZozzosLiv sa...

Härlig digiscrap!! Jaa tänk vad tiden går. Även liten har blivit stor...Fattar inte vart livet är på väg...Månader blir till år...Kraamar

Hoppas allt är bra med dig gumman!!

Ann-Louise Strandlund sa...

Hej!
Men va jobbigt när du inte kan pyssla fullt ut. Kan tänka mig att du får abstinens.... det skulle jag få. Just nu har jag så mycket i huvudet plus att jag är genomförkyld. Så ja det får bli lite när det blir så att säga.
Tacl för kommentaren i min blogg. Det värmer. Kramar till dig!

Anonym sa...

Hje!

Jag förstår att du saknar dina pysselsaker! Jag hoppas att du snart kan börja pyssla igen verkligen!

Stämplar är ifrån denna sida ( http://www.funkykits.co.uk/catalog/index.php?cPath=47_51&sort=3a&page=2 ), de är inte mina utan en kompis men de är verkligen underbara.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej sweetie!

Förstår att du saknar dina prylar - herregud, jag kan inte ens tänka mig att vara utan dem i en vecka... Är impad av att du överlevt so far.. *flinar* Men du har ju inget val! Och det är ju då tur att det finns digiscrap (även om det inte riktigt kan jämföras...)

Allt väl annars? Var är det nu du flyttat till? Har liksom inte fattat det än? Tänkte liksom lite på nästa skåneträff vi ska ha... Den blir nog i Staffanstorp och nån gång i slutet av oktober/början av november. Kan ju hojta till när datum är bestämt! Vi hade jättetrevligt på träffen hemma hos mig, så du hade nog trivts i vårt glada gäng!

Hoppas allt är bra med dig annars!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Diana/Decdia sa...

Tufft att scrappa digitalt och du är duktig på det! Har alltid undrat vad man "gör av det" sedan, skriver man ut det eller?
Tack för din kommentar!

Anneli sa...

Så duktig du är på scrappa digitalt, det är något jag aldrig har testat.
Jag förstår att du saknar dina pysselsaker! Hoppas att du snart kan börja pyssla igen , saknar dina underbara härliga färgstarka kort!

Krammmmmmmmm Anneli