söndag 6 september 2009

Kom på att...

...jag hade den här härliga Awarden att dela ut som jag fick i somras. Så här i höstrusket (som jag har utanför fönstret idag) passar det ju himla bra att dela ut lite värmande kaffe... (Brrrr...saknar en sak ifrån vårt gamla hus -vår braskamin för den värmde så gott såna här kalla höst dagar)

Vem ska jag då skänka lite värmade kaffe till?? Jo de här blogg-tjejerna som jag gillar jag titta in hos och stanna till en liten extra stund:

Yoli/YooReen
Anneli
Tygbiten
Loreleii
Zozzo87

Linda
Dolliver
EvieBee
Skogstokiga

Ha en fortsatt trevlig söndag
Kraaaam C

7 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Åååh TUSEN TACK!!:-) Du är såå rar!!
Kraamar

Petra Maria sa...

Tack så mycket kära du.
Det värmde.
Skogstokiga kramar
Petra

Loreleii sa...

Men! Tack så mycket! :-) Nu gjorde du min kväll lite varmare :-) Sonen kroknade i feber nu på eftermiddagen, precis när vi ropat faran över för magsjukan så kommer nästa sjuka... Men nu fick jag lite annat att tänka på en stund!
KRAM/Karin

Eva J sa...

Men guuuu, tack så jättemycket det värmer i mitt nu lite ledsna hjärta.
Ha en fortsatt skön söndagskväll
Kramar till dig vännen
Eva

Ann-Louise Strandlund sa...

Hej! Tack för kommentarena i min blogg. Jättekul!
Så mycket fint du gör. Är och kikar runt i din blogg men skriver bara här. Jättekul att se. :)

Anneli sa...

TUSEN TACK!!:-)
Du är sååååå gulig och det värmde!!Du gjorde min dag i går.
1000000-Kramar Anneli

Linda sa...

Tusen tack för awarden!!! :D Du är för go!