tisdag 1 september 2009

En digital LO

Kom ju på att jag kunde pyssla lite på datorn såå jag satte mig och grejade lite i PhotoShop (för nu börjar jag känna av min pysselabstinens..fniss).
Har ett gammalt program så jag kan tyvärr inte hämta hem freeBees till digi-scrapp men med lite färgade rutor och lite knapptryckningar bidde det lite egna papper att scrappa med.
När jag inte kan pyssla brukar jag shoppa pysselgrejor men p g a flytten så får jag hålla lite tajtare budget men maken gav mig okej att shoppa lite hos Scrapparkalja som just nu har 30% på hela sortimentet - väntar hem min lilla order idag och jag läängtar såå till brevbäraren kommer idag (fniss)...kan ni fatta vilket sug jag har att få taa på stämplar och pysselgrejor. Jag får nog ta ett ryck med flyttlådorna i pysselrummet så att jag kan flytta in där och börja greja med mina papper igen.
Ha det gott
Kraaam C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag tänka mig att du har det stora pysselsuget! Men din digtalLO var riktigt fin! :D

Vad härligt med lite shoppning med!

Yoli Design sa...

oj oj oj digigat!! Det var det vääärsta!! Snyggt!! :D

Åhhh vilka supersnygga Kaoser du fått... mumsiga!! Ska bli skojjigt att se fler cylla-kaoser oxå!! :D

Kraaaaaaaaam goding!

Anneli sa...

Så snygga kaos adwarder du har fått, så roligt det är du värd. Du är så duktigt alltid lika roligt titta in se vad du hittar på och man får så mycket inspiration. Förstår at du har fullt upp med huset nu. Kram Anneli