söndag 30 augusti 2009

KAOS

Hej och hallååå ni som troget tittar inom min blogg i hopp om att jag ska fått fram mina pysselgrejor och börjat pyssla igen men som ni ser....

...är det mest flyttkaos som intagit mitt pysselrum (fniss). Till och med mitt pysselskåp är i kaos dåå det gick sönder i flytten och vi har inte haft tid att titta på det än för vi jobbar flitigt på att få vårt nya hem att kännas som vårt hem och inte som ett hotell där vi tillfälligt bor (tycker att vårt sovrum känns som ett hotellrum tack vare de nymålade väggarna och bristen på personliga tavlor) och såå har vi tappert försökt tömma gamla huset på pinaler men ack där finns fortfarande en hel del saker kvar (suck och pust...fniss)
Men jag har även lite roligt KAOS att visa upp....

Den här underbara KAOS-awarden fick jag i postlådan ifrån Loreleii. Önskar såå att ni kunde se den live för fotot gör den inte alls rättvisa. Ett stoort TACK tjejen för den här underbara skapelse och de underbara orden (se nedanför)

Nu ska jag göra ytterligare 3 KAOS-awards och skicka vidare när jag fått ut flyttkaoset ur mitt pysselrum och hittat en bordskiva som jag trivs med (har kollat IKEAs utbud men är nog för kräsen...fniss)
Men idag ska jag ta mig ann bokhyllorna i tv-rummet och fylla dem med böcker så att alla flyttlådor som upptar golvyta försvinner. Ska bli härligt att fåå lite färg i rummet (som har helvita väggar) för jag vet inte vad jag ska sätta upp för gardiner dåå de vi haft i förra huset inte passar (fast det är jag bara glad för för de vi hade där hade min man valt innan jag flyttade dit...fniss)
Ha en fortsatt trevlig helg
Kraaam C

Inga kommentarer: