torsdag 6 augusti 2009

Sista Gäst-DT inlägget hos Tingtura

Det här är ett smakprov på mitt sista Gäst-DT alster för Tingtura såå vill ni se mer av det här kortet får ni klicka er in på Tingturas blogg.


I morgon ska vi flytta ner i vårt nya hus och vi kommer att bo i flyttlådor i ett par veckor framöver såå det blir inga nya kort eller annat pysslat av mig på flera veckor men lugn jag kommer igen såå fort jag fått ett bord och mina pysselgrejor flyttat in i sitt skåp igen för huvudet är redan fullt med julkort som jag ska skapa...fniss
Ha det gott tills vi "ses" igen
Kraaam C

8 kommentarer:

Lotta sa...

Lycka till med flytten. Jag är avis, för jag vill också flytta nu, men vi får vänta några månader till.:)

Eva J sa...

Har kollat hos Tingtura och jag säger bara det -Supersnyggt!!!!!!!!!!!!
Jag kommer sakna dina härliga kort för jag gillar hur du får ihop alla klara färger.
Lycka till med flytten och ha det bra.
Kramar Eva

Anneli sa...

Lycke till med flytten, ska bli kul få se kort på det nya huset.
Har titta in till Tingtura såååå supersnyggt kort!!!! Du får ihop färgerna så himla snyggt. Du är så duktigttttttttttt.

Krammmmm Anneli

Yoli Design sa...

heeeeeeeeeej sötnos!!

Åhhh ser himla retande ut... får nog hinna med tingtura innan jobbet oxå!! haha :D

Ja, i rmogon ska jag försöka hinna pyssla lite själv också!! Semester å jobb, hmmm ingen bra ekvation för då finns det ingen tid kvar till pyssel!!

Hoppas att det går bra med flytten å allt... Varmt å svettigt har ni också fått det under flyttan! Hua ja.... hihihihi

Kraaaaaam goding!!
Vi hörs snart igen!

ps. gillar inte detta sättet å kommentera på. Min dator får flipp och måste startas om när jag kommenterar på denna... *ugg* :P
Du kan väl ändra tilbaks till det du hade innan SNÄLLA!

Kraaaaaaam igen

Anonym sa...

Lycka till med flytten. Förstår att det kommer att bli jobbigt för dig men det löser sig nog. Det _måste_ det ju helt enkelt göra.
Inga puppor här inte!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh hoppas flytten gått riktigt bra! Och att ni kommer trivas alldeles förträffligt i det nya! Tänk vad bra sätt - att få ordning på alla sina scrapsaker!

Och du? Rackans vilka snygga gästalster du gjort för tingturas räkning! Wow snäckan! Älvan är ju bara så läcker i de lila färgerna! Klart den är fin även i det färgglada - men som du vet så brinner jag lite för de lila nyanserna! *ler*

Hoppas allt är bra med dig och att du återkommer snarast i bloggvärlden!

Ha de bäst tjejen!
Kram / Angelica

Loreleii sa...

Vilket underbart kort! I LÖÖÖÖVE it!!

Du har något att hämta i min blogg, så när du har vägarna förbi.... ;-)

Tygbiten sa...

Hej vännen min
Saknar dig i tråden på FL, har du inte flyttat klart snart "Snyft"
Finns något i min blogg till dig ...