lördag 22 augusti 2009

KAOS-award

Titta vad som kom med posten hem till mig igår...

Denna fantastiska skapelse har Angel/Dolliver gjort till mej...kolla in alla härliga småå detaljer.Tusen TACK tjejen för denna och för de fantastiska orden du skrivit på baksidan....

(ja ni kan ju själva läsa)

Nuu vet jag vad jag ska ha i mitt pysselrum...en hylla för alla dessa underbara alster som jag fått/får ifrån andra pysslare såå att jag kan titta på era skapelser och finna inspiration (när den tryter)
Och såå säger jag precis som förra gången jag fick Annelis KAOS...vem jag ska sprida vidare mina KAOSer till får ni vänta på att få veta för jag vill ha igång min pysselvråå först så de som ska fåå awarderna slipper vänta i månader (ler). Men jag kan avslöja att jag fått två KAOS-awards till (väntar på att få de fysiska alsterna såå får ni se ifrån vem de kommer)såå nu har jag plötsligt 12 att skapa awards till och det ska blii en kul utmaning.

Nu ska jag och familjen gå på tur i vårt nya samhälle för de andra är såå nyfikna på hur här ser ut - har bara hunnit vara i vårt nya hus, i skolan och hemma hos mormor och morfar än så länge.
Ha det gott
Kraaam C

3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Grattis till det läckra KAOSet!!:-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad bra att du blev glad för den! Det är meningen! Och vartenda ord är sant, sådetså!

Det som glittrar så vackert på den är Glimmermist - Black Cherry. En av favoriterna kan jag ju säga!

Var är det ni flyttat förresten?

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Eva J sa...

Grattis till din kaos award den är du väl värd.
Ha en skön vecka
Kramar Eva