onsdag 9 juli 2008

En digital LO


Nu är det länge sedan jag satt och pysslade. Den mesta tiden går till renovering av rum och förra veckan tappade vi lusten att tillbringa hela vår semester med att renovera så nu har det hela stått still i flera dagar. Min frustrering över att inte få skapa var större än jag trodde för igår när jag var ute på nätet och tittade i andras bloggar mm så blev jag så sugen på att göra något själv men jag har ingen bra plats och sitta på så hur det än kliar i fingrarna så funkar det inte att göra något bra i verkliga livet.
Idag satte jag mig för att testa en verssion av Photoshop som jag "lånar" via nätet från Adobe.
In och gjorde lite olika papper och ett tu tre blev det en LO om vår nya katt.
Men jag tror inte att jag kommer att fastna för digital scraping eller vad det heter för jag ÄLSKAR att ta och fingra på mina pysselmatrial men lite kul var det ändå.

Inga kommentarer: