onsdag 9 juli 2008

Utmaning

Jag har blivit utmandad av Millami (på Familje liv):
(oj så kul men vem ska jag kunna utmana??)

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
1. Göra ett födelsedags kort till min bror
2. Åka och handla färg till barnens rum
3. Surfa runt i olika scrapaffärer på nätet (är sugen på att handla men ska inte)
4. Kolla mina mail
5. Komma i säng tidigt (vilket är svårt när man har semester)

Vad gjorde du för 10 år sedan:
För 10 år sedan arbetade jag, på en förskola så jag gissar att jag hade semester i juli det året. Jag var singel och på gränsen till min utbrändhet fast det visste jag inte då.

Ställen jag bott på:
Veberöd
Eslöv
Staffanstorp
(orter i Skåne, Sverige om någon undrar)

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Köpa ett större hus med ett pysslerum till mig och tjejerna
2. Sätta pengarna i något som ge en bra avkastning typ en lön att leva på.
3. Sätta undan pengar till barnen så att de har pengar när de blir stora.
4. Semester resa till Italien (är så nyfiken på att äta "riktig" pizza och pasta)
5. Förverkliga min dröm att kunna ha mitt skapande som mitt jobb


Jag utmanar i min tur nu...ingen för jag vet inte vem jag ska skicka det vidare till
(sorry!)

Inga kommentarer: