tisdag 23 december 2008

En önskan om en....

...riktigt GOD JUL till er alla som tittar in i min blogg. Och ett stort TACK för alla fina kommentarerna som ni ger. Innan jag håller jullov här i min blogg visar jag upp vad jag gjorde med allt spill jag fick över ifrån julkorten.
Ett par mini-flask kort till alla julflaskor som ska skänkas bort

Och en liten julig tändsticks ask att ha bredvid adventsljustaken.
Nu önskar jag er alla en riktigt skön och jul-ig JULHELG och så ses vi när den är slut för nu blir det som sagt lite jullov här i H-zons blogg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för kommentarerna i min blogg, hoppas ni får en skön och fröjdefull jul. Hoppas ni håller er friska nu, så inte våra magsjuke bakterier smittar genom datorn nu.
Ja vi ska åka på en julkryssning imorgon, eftersom vi bor tillfälligt hos min mor under tiden vi bygger huset så vill vi vara bara med familjen i år, och att mannen kan ta lite ledigt annars kan han inte det om vi skulle ha stannat hemma.

Vixen sa...

Skickar en varm kram för dina ord värmde och fortsätter värma mig...
KRAM