onsdag 17 december 2008

Julkort, julkort och åter julkort....

Är inte riktigt klar med alla mina julkort men de flesta kom iväg med posten igår (tack vare lite nattmangling i måndags...gäsp!) Denna gången är det Hänglar som pryder mina kort. Efter att ha gått lite blogg-rundor och sett hur "proffsen" gör provade jag också att vara lite mer lekfull med mina mönsterpapper (ler). Har stämplat vit text på blommorna med Stämpelbodens God Jul text-bakgrunds stämpel och mitt-saken är smyckes delar jag hittade i en affär (har satt dit två stycken för det är egentligen bara 3 "armar" på delen) och så fick en hjärtbrad hålla ihop det hela. God jul-stämplen kommer från InkyWings.
Ännu en Hängel (en av mina favoriter faktiskt) och så blev det samma blomma för jag blev förtjust i mittsaken. Om jag minns rätt så är även denna God Jul-stämpel från InkyWings. (har ju hittat fler ställen och hanlda ifrån nu så jag börjar få lite dålig koll på var jag shoppat allt...fniss)

Och så måste jag bara visa detta häftiga julkort som min 3-åriga dotter gjort. (fick inte visa upp 5-åringens kort för de skulle sitta i hennes blogg... hon vet vad hon vill den damen (ler) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina dina ähum... era kort är! Roligt när man kan hitta nåt annat som inte är scrapmaterial till sina kort!
//Kram och God Jul på er

Anonym sa...

Så fina julkort!
Ja även 3-åringens är jätte fint! Kan nästan höra 5-åringens planering på nya bloggen :-)
Lillis70