lördag 20 december 2008

Ett gäng julkort till....

Jag fick ju inte klart alla julkort till den 16 december men igår fick jag väg de sista (trodde jag..hihii). Så nu bjuder jag på lite fler Julkort a la Cyllan stil. (vad det nu är??) Först lite fler Penny Black katter (kan nån ha missat att jag gillar katter??) På det här kortet har jag faktiskt gett katterna vanliga mössor istället för tomteluvor.
Bara en liten katt, som tappat sin tomteluva fick pryda detta kort. Text-stämpel från Kortmakaren (samma som kortet ovan). Ännu en stämplad blomma (med Stämpelbodens god jul-bakgrund stämpel) och i mitten har jag använt en smyckets del och en minibrad i silver.

På detta kort har jag använt lite av de rester av mönsterpapper jag fått av att göra de andra korten. Text stämpeln är i från Stämpelbodens en REN jul stämpelkit (som jag vann).
Titt ut! Två små tomte nissar tittar fram bakom en sten. Alla stämplar är ifrån Stämpelboden.Tomtefar kommer och lämnar ett paket till någon som varit snäll. Tomtenstämpeln är ifrån Stämpelboden och text stämplen är ifrån InkyWings.
Och så var det där med att jag trodde jag var klar med korten...hihii. Igår kom det lite oväntade kort på posten till oss...oj vi hade visst glömt några på listan så jag fick sätta mig och "slänga" ihop ett par julkort till. Först tomten jag fick i en REN jul kitet....
Och så ett par av Penny Blacks igelkottar som är ifrån årets clearstamps julset.

Inga kommentarer: