onsdag 10 december 2008

Julkorts verkstaden är igång

I tisdags passade jag på att pyssla med mina tjejer för det var det enda jag orkade med min förkylning. Plockade fram en del av de julstämplar jag köpt innan i höst och så målade vi dem med Promarks (fungerar ju lika bra för gammal som ung) Igår tog jag fram kort och mönster papper samt lite olika band och så satte vi igång och gjorde kort jag och äldsta dottern (tre åringen var inte lika road). Här kommer ett gäng kort där jag använt katter med luva från Penny Black (de är från en stämpel). Text stämplen har jag köpt på Kortmakaren.
Samma katt trio men med andra färger på mönsterpapper och kortet så blir det ett helt annat kort.

På detta kortet tycker jag det räckte med en av katterna för jag ville få fram granarna i bakgrunden. Har ytterligar några kort med katterna men de är inte helt klara än så de får ni vänta med att se.
Har även uppdaterat min julblogg

Inga kommentarer: