tisdag 25 november 2008

Fars Dag presenter

Nu kan jag även sätta in mina FARS DAG presenter i bloggen. Kom på när jag gjort fars dag kortet att det avslöjade mitt kalsong-bidrag till Stämpelbodens jultävling lite för mycket så jag har medvetet väntat med att sätta in det i min blogg.
Men nu kan jag visa upp både det och kalsongerna.
Jag tog min idé till slips-flaskkortet och gjorde om det lite så det skulle passa till det maken önskade sig i farsdag present (raklödder). Istället för ett stort hål gjorde jag bara ett litet där jag satte fast ett matchande siden band (stack in bandet dubbelt genom hålet och drog ändarna genom öglan). Den här gången fick bandet bli båda slipsknut och "bandet runt halsen" och kortet kan knytas fast där man vill ha det.

Iden till kalsongerna fick jag när jag satt och klurade på vad jag kunde göra för bidrag till Stämpelbodens jultävling. Eftersom jag redan hade stämpeldynor för tyg hemma och med lite inspiration från TildaViola(som också stämplat på tyg) föddes idén om att piffa till ett par kalsonger. Text och mun stämplarna hittade jag hos Stämpelboden.

En närbild av kalsongen

Inga kommentarer: