torsdag 23 juli 2009

Dekorations Swapp på FL

Jag är med i en scraptråd inne på FL (familjeliv) och efter att ha blivit lite insprirerad av en kortswapp och Yolis dekorations utmaningar bestämde vi oss för att prova och byta dekortations kitt med varandra. (ett kitt som skulle passa både LO och Kort då vi är en blanding kort och LO makare)

Som ni säkert förståår så blev jag GLAD när jag hittade den här gobitarna i mitt kitt (det är ju mina färger...fniss)

Så här blev kortet som jag skapade med alla dekorationer. En av det oranga blommorna delade sig såå jag trodde att det var flera som satt ihop tills jag insåg att de var nog lite tunna (ler)
Det jag lagt till är vit kortbas, ett mönsterpapper med paket och prickar och ett stämpelmotiv.
Lämnade rutan (vet inte vad det heter på scrap språk) tom eftersom jag tänkte att det kunde vara kul att göra det personligt till den som ska få det och sätta personens namn där och ev en liten ålders siffra på den lilla biten randit papper med de två små blommorna på.

Kunde förståås inte låta bli och använda en Tingtura stämpel. Lilla Moa (som stämpel tjejen heter) fick dit ritat en hals så det bidde en jeansklänning med två knappar, tröja, strumpor och skor och så ritade jag en egen mun på henne. Satte en av hjärtebradsen på Moa.

Vill du ser mer alster gjorda av mig såå får ni titta inom Tingturas blogg idag (torsdag) för där finns lite fler färgglada alster gjorda av mig.
Ha det gott
Kraaam C

7 kommentarer:

Eva J sa...

Hejsan!
Vilken tur att du fick ett paket i dina färger, vilket härligt kort det blev av materialet och så gullig hon är lilla Moa. Har kollat på kortet du bloggar med hos Tingtura idag och det var kanonläckert. Du är så duktig på det här med färger.
Ha det bra
Kramar Eva

my world sa...

Gud, så himla gulligt det blev! Jag vill oxå göra ett kort, men mitt kitt vill visst på semester istället för att komma till mig! Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Skitsnyggt kort! Du är ju grym på alla dessa kortutmaningar nu!

Dina tingtura-alster är kanonsnygga, så kul att kika in i deras blogg och se dina skapelser!

Och grattis till både hus och KAOSaward! Så spännande att flytta, hoppas allt går bra och att ni snabbt kommer igordning så att du kan scrappa igen *ler*

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Anneli sa...

Grattis till huset. Vi renoverar just nu och det verkar aldrig ta slut. :-)
Men det är kul se hur fint det blir.
Vilket läckert paket du fick , det har du lyckas med bravur fått ihop kortet.
Såååååå läckert kort... färger å ja, allt!! :D

Krammmmmmmmmm Anneli

Yoli Design sa...

åhhh så härligt att lilla jag inspirerat till en deko-utmaning!!
Å ja, wow vilka passande dekosar du fick!! Å så himla snyggt du satte ihop dem!!

Själv sitter jag här å gnuggar geniknölarna över de dekosar jag fick av dig!! *gulp* sikken klurig utmaning!! Men det ska bli så skojj att få utmanas på detta sätt!! :D yiihaaaa

Kraaaaaaaam på dej sötnos...

ZozzosLiv sa...

Sååå spralligt härligt kort...Såå underbart skön...Du rockar!!Kram

Loreleii sa...

Kortet är ju supersnyggt!! Snacka om att du fått ett kit som bara är "du"...