söndag 19 juli 2009

KAOS-award

Den här vackra KAOS-awarden damp ner i min brevlåda tidigare i veckan (önskar såå att jag kunde ta ett foto som gör den rättvisa...inte ens lite trixande i PS får den att se ut som den gör på riktigt). Jag har fått den av goa Anneli - än en gång ett stort tack!

Hennes motivering lät som följer: (kopierad ifrån hennes blogg)
"Cyllan vill ja ge en Kaos till för du gör heltunderbara färgglada alsteroch ger mig sån otrolig inspiration, till att skapa,du gör mig alltid glad då du lämnarså gulliga kommentarer efter sig."

Såå nu ska jag dela ut 3 nya KAOS-awards men eftersom vi till 99% har köpt hus(skriver på kontraktet i veckan) såå hinner jag inte skapa några KAOS innan flytten (som blir i augusti). För jag har ju lite andra pysselprojekt som måste göras och såå ska vi packa - måla/renovera och flytta såå mina KAOS kommer att delas ut först i höst.
Ha en fortsatt trevlig Söndag
Kraaam C

3 kommentarer:

Eva J sa...

Grattis till din kaos!
Så kul och spännande att köpa hus.
Lycka till med flytten och alla pysselprojekt.
Kramar Eva

Yoli Design sa...

ååhhh jäädrans så snygg kaos!! Å man ser att hon verkligen har gjort den till DIG!! Ja, både hon å du är ju helt fantastiska!! Mina små älsklingar!! *hahahha näää cyllan bli inte rädd nu, jag är inte kär i dig!!* hahahahha


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Tygbiten sa...

Åh Grattis till din Kaos! Den är ju verkligen gjord för dig =)!
Hennes motivering stämmer ju också!

Kram Tina