fredag 16 oktober 2009

Äntligen Fredag!!!!!

Jippi...nu får jag ääntligen avslöja den stora hemlisen jag gått och burit på rätt länge nu för idag är det primär för Sveriges bästa scrappblogg, nämligen Scrapp Torget!!!

Och i den här nyöppnade bloggen är jag en av 10 goa inspriatörer (kan ni fatta va???...hihiii). Vi har som mål att sprida massor av skaparglädje och så vill vi att ScrappTorget ska bli den självklara mötesplatsen för alla scrappare. Se till att hänga med för här kommer det att hända grejer! För vi ska såå klart fira öppnadet av bloggen med buller och båång hela helgen låång. Klicka på bilden såå hamnar ni i bloggen och där får ni läsa mer.....

Kan ni fatta hur svårt det har varit och håålla den här hemlisen??? Och nu kan jag även avslöja att jag faktiskt har fått fram lite pysselsaker och gjort lite alster men de är förståås till Scrapp Torget såå de kan jag inte visa upp ännu. Hinner inte med och pyssla något privat än så länge eftersom vi fortfarande håller på med husrenovering och att packa upp i nya huset.
Se såå klicka er nu vidare och spana in nyaste bloggen för idag
Kraaaam C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow... eller?!

Ina sa...

WOW, vad häftigt, den ska jag DEFINITIVT följa.

Grattis och LYCKA TILL vännen.

KRAM
Carina

Ann-Louise Strandlund sa...

Nej men så kul. Grattis. Ska genst in och kika där.