söndag 11 oktober 2009

Mina favorit alster

Är det nån som minns att jag brukade scrappa kort en gång i tiden??(ler)
Det känns som det var läänge sen nu (har inte scrappat nått på över 2½ månad) och som det ser ut nu lär det dröja ett litet tag till innan jag kan visa upp något nyskapat i min blogg såå jag tänkte göra en för tidigt favorit-lista över alster jag pysslat ihop tidigare i år för nu är jag rätt trött på alla BlogCandys mm som jag fyllt bloggen med i väntan på att vi ska ha renoverat huset klart och fått undan fler flyttlådor och jag ska fåå fram mina älskade pysselgrejor igen.

Ha en fortsatt trevlig söndag
Kraaam C

4 kommentarer:

Tygbiten sa...

åh så härligt att få se lite Cyllanalster igen. Jo visst det är bara att scrolla i bloggen men det blir ju inte av.
Jag bara älskar det röda flaskkortet "Jag älskar dig" Så härligt.
Kram på dig

Anneli sa...

Åååååå så gott se dina super snygga alster igen... dom är så färgglada och helt underbara.
Jag gillar krya på dig kortet det är så tufft.. bara älskar alla dina kort...:-)))

Krammmmmmmmmmm anneli

Len sa...

Åh, åh åh!! FIIIINA!!! Fick massa idéer, tack för inspirationen!


KRAM!

Ann-Louise Strandlund sa...

hihi Du gör så fina kort och det där med snigeln vet jag att jag kommenterat. Älskar den stämpeln så. Men har själv inte köpt någon.