fredag 9 oktober 2009

Award

Den här awarden har jag fått från söta Anneli (tack tjejen!!!)
Nu ska jag skicka vidare Awarden till 5 bloggare som jag beundrar och skriva ner 10 saker om mig själv.

Börjar med listan över 10 saker om mig:

Jag....
1) ...älskar stämplar (har många men vill ha fleeer)
2) ...gillar att umgås och göra saker tillsammans med familjen
3) ...bakar hellre en kaka/gör efterrätt än lagar mat (obotligt kakmonster...jag vet! fniss)
4) ... gillar att vara ute i naturen
5) ...är barnsligt förtjust i Nalle Puh (samlar på det mesta med honom på)
6) ...har en lättare dyxlexi (så hittar ni stavfel i min blogg beror det på det...hihii)
7) ...skjuter väldigt ofta upp saker jag måste göra till sista minuten
8) ... är lat av mig
9) ...vill inte bli vuxen (men som mamma måste man ju vara det ibland...hihihii)
10) ...har lätt att fastna vid datorn

Nu till nästa utmaing - att dela ut den här Awarden till 5 bloggare (är ju svårt att bara välja 5 när det finns såå många bloggare jag beundrar men måste man såå måste man...(ler) )

De jag vill ge Awarden till är....
1: Tygbiten
2: Zozzo87
3: Dolliver
4: Linda
5: Lillnettan


Ha det gott och sköt om er
kraaam C

Inga kommentarer: