tisdag 27 oktober 2009

Jo då jag lever....

...och som ni ser har jag även hunnit pyssla en del men bara sånt som jag inte kan visa upp idag men i morgon då ska ni äääntligen få se lite nya Cyllan-alster igen (yeeaaa!!!).
Just skulle jag vilja klona mig själv såå jag hann med alla "måsten" i livet och ändå hann ta det lite lugnt och njuta av lite med. Och såå skulle jag vilja göra alla de där julkorten jag drömt om i månader men som det är nu orkar jag inget extra så när jag väl får en stund över fastnar jag framför datorn istället (ler). Så man ska kanske vara glad över de måsten jag har i pysselväg såå det blir något gjort även på den fronten...fniss.
Hoppas vi "ses" i morgon igen
Tills dess - ha det så gott
Kraaam C

1 kommentar:

Ann-Louise Strandlund sa...

Ja ibland kan det blir lite mycket. Man hinner och orkar inte alltid vad man önskar att man kunde.