söndag 4 oktober 2009

Vet ni vad???

Jag har pysslat!! Min låda med cenit lera har kommit fram och jag har gjort ett gäng med hjärtan som jag tänkt piffa till lite och ha på årets julkort. Hittade lite natursnöre som jag trasslade till och dekorerade ett hjärta med såå ni får se hur det ev. kommer att se ut sen när de ska sättas på korten. (har fler idéer för hur jag kan piffa till hjärtana men det kan jag inte testa förrän jag hittar resten av pysselgrejorna ...hihii)

Och så tänkte jag bjuda på en lägesrapport ifrån det blivande pysselrummet. Som ni ser har vi röjt undan flyttlådorna så nu ser man golvet. Ska bara röja på ett annat ställe så att jag kan bli av med trådbacks ställningarna också sen flyttar jag in. Men som vanligt har vi tids- och orkes brist eftersom en av helgens dagar går åt att renoverar i gamla huset och en dag mååste vi vila för att orka med veckans andra dagar (speciellt jag som är känslig mot stress) men nu finns det i alla fall hopp om ska få sitta här och pyssla nån gång...snaaart hoppas jag.


Hoppas ni har det gott i höstrusket. Här blåser det och solen och regnet avlöser varandra.
Ha en fortsatt trevlig söndag
Kraaam C

5 kommentarer:

Anneli sa...

Wow! Vilka underbara hjärtan! Såååå kanonsnygga!!!!
Du har en liten sak att hämta i min blogg.
Krammmmmm Anneli

Linda sa...

Så läckert alltså!! Och wow, du kommer ju att ha ett riktigt stort pysselrum! Ska bli riktigt kul att få se det sen.

ZozzosLiv sa...

Skall bli sååå roligt att se resultatet på hur rummet kommer att se ut...:-) Åååh fiina hjärtan du gjort!!

Kraamar

Ann-Louise Strandlund sa...

Vad härligt att du snart har ditt pysselrum. Helt underbart. Jag vill också ha ett eget rum där bara ajg får tillgång. Inte en klädkammare som jag får dela med mannen. hehe det tar ju lite plats med allt scrap. Och jag vill få upp min symaskin också.

Yoli Design sa...

Ser ut som att det kommer att bli kanonint ditt pysselrum sedan.. Stort å bra också!! :D Åhhh så spännande att inreda det!! jag är själv så nöjd med mitt... Ena änden datorn, vänder jag på steken pysselbordet!! perfekt... :P

Kraaaaaaaaaaaaam