onsdag 28 oktober 2009

Här har ni mig...

Idag är det min tur att blogga inne på ScrappTorget och mitt första inlägg handlar just om MiG (en kort presentation) och så har jag gjort en presentations LO där det mesta som är JAG finns med...stämpelmotiv, prickar, färg och bus...fniss

Och när vi ändå är inne på ämnet bus så kan jag berätta att jag dubbel-bloggar idag för lite senare kommer jag och visa upp ett par Bus eller Godis-kort med inne på ScrappTorget.
Vill ni veta mer om mig och se lite nya Cyllan alster får ni klicka HÄR.

Ha en fortsatt bra dag

Kraaam C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint, men hur hinner man pyssla så mycket om man jobbar? Eller är ni anställda till att pyssla?

Anneli sa...

Lo är helt underbar ,, jag gillar alla katter den är så snygg..
Så kul se dina alster igen..

Tack för din supergoa kommentar i bloggen, den värmde såå gott.

Krammmmmmmmmmm Anneli