tisdag 20 januari 2009

Ett Altrat Nyckelskåp

Nu sätter jag in mitt Gäst-DT alster i egna bloggen med. Fick i uppgift att altra med foto något jag inte gjort förut så det var lite extra kul att prova och se om jag skulle få till något och japp det bidde ett nytt nyckeskåp av vårt gamla tråkiga.Målade katt-stämplarna, från Stämpelboden, så att de skulle likna våra katter. Den här ska föreställa Tilda (katt på fotot)
Och den här vår lilla nyaste kisse, Sajta
Vill du läsa mer om material mm får du kolla in det på Stämpelbodens blogg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säger det en gång till här, gillar nyckelskåpet. Så kul att ha nåt till hemmet som kommer att stå framme och som alla kan ta del av och se.
//Kram

Anonym sa...

det blev så urläckert nyckelskåpet...
Så härligt överranskande faktiskt... för när du pratade om nyckelskåp fick jag en helt annan bild i huvudet... men detta är ju wow...

Å du är ju queen of cats oxå!! :D

kraaaaaaaaaaam

Vixen sa...

Men DUU så snyggt! Kommer att tänka på att jag har ett gammalt nyckelskåp på vinden och nu vet jag ju hur jag skulle kunna förnya det. Tack för den underbara inspirationen!