torsdag 15 januari 2009

Oinspirerad

När jag öppnade upp mitt tävlingskit, som jag fick i julklapp och skulle skapa till InkyWings jullovs tävling var det inte kul för kitet innehöll inte precis mina favorit färger...fniss.
Så jag fick verkligen utmana mig själv att vara kreativ med saker som jag faktiskt rent ut sagt inte gillade varken färg, form eller mönster på. Det jag blev mest nöjd med är detta flask-kort där jag färglade stämpelmotivet med mönsterpapper.
Stämpeln kommer förståss från InkyWings och tycker ni att hon ser ut som en hängel beror det på att hon är skapad av samma "mamma". Jag har målat ansikte, händer och hår med Promarks men allt annat är färglagt med mönsterpapper. (stämplar motivet på mönsterpapper och klipper ut och monterar på rätt plats på motivet) Även text-stämplen kommer ifrån InkyWings.

Här är mina andra bidrag till tävlingen.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Tack snälla för den fina kommentaren på min blogg, Jag blev så GLAD..

Vilket härligt flaskort jag tycker det blev kanon snygg med den orange bakgrundspappret. Mycket snygg med papper i ställe för färg på kläningen. Jag måste testa det på någon kort.. det var KANON SNYGGT !!

Krammm Anneli

~~Sessan~~ sa...

Hejsan! Tack för kommentaren i min blogg! Jaa jag har varit lite off här ett tag men känner att jag är på väg tillbaks igen!

Va mycket fina kort du har gjort!