tisdag 13 januari 2009

Inspiration

Var ifrån får du din inspiration? Själv inspireras jag just nu mycket av två färgglada tjejer, Nina och Linda(Knorrigt). Men jag insprieras även av andra inte så "kända" personer som likt mig håller på att lära sig mer om alla material och annat kul som finns i denna pysselvärld. Så jag hälsar gärna på i andras bloggar för man vet aldrig när man får en liten puff av inspiration att göra något som man aldrig provat på förrut. Nu över till en annan tjej att inspireras av....
...nämligen Lillis70 som gav mig denna awarden. Tackeli TACK! Glöm inte att titta in till den här tjejen för hon är i mina ögon en mästarinna på att använda stämplar på ett sätt man aldrig själv skulle komma på.
Själv ger jag denna award till alla ER som inspirerar mig i mitt skapande och ni är många så Var så goood

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen!

Jag inspireras åxå av dr Nina bland många andra :)