torsdag 1 januari 2009

Ett nytt år och min egna topp 10 lista

Gott nytt 2009
Jag har slutat att lova en massa i nyårs löfte för jag vet att jag ändå inte kommer att hålla det...hihii. Men igår funderarde jag på om jag inte skulle lova mig själv att göra alla de där korten och sakerna jag tänkt göra av alla de stämplar och material jag shoppat på mig under 2008. (speciellt nu då jag shoppade på mig ännu mer under mellandagarna)men vi får väl se hur det går med den saken...hihii.
När jag tittade runt i bloggar fick jag se att några hade gjort topp 10 listor över alster de gjort under 2008. Då kände jag att det ville jag också göra så här kommer min topp 9 lista (eftersom ett av mina alster tycks "ha rymt" vid överföring av bilderna hihiii och det går ej att redigera i efterhand i blogspot (suck)). Vissa var självklara medan andra fick jag fundera lite på innan jag tyckte de platsade här...fniss.

2 kommentarer:

Carola sa...

Gillade verkligen ljuslyktorna och tändsticksasken med stämpelmotivet (ängeln) från Vilda!
/Kram Carola

Angela sa...

Jättefina saker du har gjort! Gillar särskilt tändsticksasken.