söndag 29 mars 2009

Bilder ifrån Symässan i Malmö

Igår (lördag) packade vi in oss hela familjen i bilen och körde ner till Malmö för att gå och shoppa pysselsaker på Symässan (ja shoppa gjorde förståss mest jag och småtjejerna men maken fick hänga med som "barnvakt")


Färginspiration fanns det gott om på mässan

De hade stickat en kopia av Turning Torso

Närbild av det stickade huset

Att gå och shoppa hos Kortmakaren stod högst upp på
min önskelista - för jag ville ha en stor dos av stämplar
(fast det var inte så många hamnade i shoppingpåsen...hihii)

Ännu en bild ifrån Kortmarkarens moniter
(så ni andra också för njuta av alla deras härliga stämplar)

Det vi shoppade mest var Promarks pennor
(jag
och småtjejerna) men man måste ju ha
något att färglägga sina
stämplar med

Vände man sig om var man visp inne hos PRICKIFORM
(insåg nu att jag kunde ha fotat lite mer härifrån för den här bilden var inte så kul )
Ps: titta in i Prickiforms blogg (klicka här) så får du se mer ifrån deras moniter Ds:

Runt hörnet låg två scrapbutiker
Här bilder ifrån Skaparlusten


Och ifrån Pysselgården

Men det fanns inte bara tyg och papper/stämplar att
köpa på mässan för gissa vad vi hittade mer?
(lite mums fick man ju unna sig på en lördag eller hur?)

Mina inköp hos Kortmakaren

Mina inköp hos PRICKIFORM

Mina inköp hos Skaparlusten

(blev så glad när jag hittade distresser i flera bruna
nyanster på mässan, för det har jag saknat längre, och
tack vare ett paketpris hamnade även en burk med
perfekt pearls i mina pysselsamling)



Ja det var det hela...

För alla er som gissat på vad min maken fick av mig i presentkortet kan jag avslöja att rätt svar var en fotbehandling (ledtråden var fötterna på utsidan)
På tisdag ska jag fira något här i bloggen - så välkommen tillbaka då så får ni se vad det är
Ha en fortsatt trevlig söndag
Kram C

2 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ahaaa en fotbehandling. Smart!! Åååh jag vill också på mässa...:-( O vad mkt fint du hade handlat. Jag är så svundsjuk att det osar om mig;-) Kram

Yoli design sa...

så härlig mässa....
och vilka goa inköp...
ser jätte mysigt ut juh... :P

Kram kram på dejj...