tisdag 17 mars 2009

En Crazy LO

(Yeeaaaaa....på baken i backen)
Jag är egentligen ingen LO-makare (ler) men när Zozzo87 utmanade oss att skapa en Crazy LO kunde jag inte låta bli och skapa en egen. Speciellt inte efter att ha hittat den här galna bilden på mig själv åkande på baken i backen med snön yrande. (Och det mest galna av allt var att jag vann utmaningen med min crazy LO...yeeaaaa!!!)

När jag började skapa min LO hade jag egentligen en annan idé men den fungerade inte så jag satt mest och testade olika saker och en av dem var att lägga det mönstrade pappret som en ram runt fotot och utifrån det la jag på allt det andra till det kändes bra. Här är en närbild på en av mina egna blommor, pärlfloss och ett galet prickigt organsaband med en metaldel ifrån en läskburk

LO:n ifrån en annan vinkel

En närbild på Ugglor och text som jag klipte ut från ett mönsterpapper (Three Bugs in a Rug)
Som sagt jag är ingen LO-makare men den här var rätt kul att göra så jag kanske gör fler Crazy LO:s vem vet...hihii
Ha en bra dag
Kram C

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Gud så fräck LO! Röstade på dig faktiskt! Visste inte att det var du, men den är Crazy!
Ha det bra!

ZozzosLiv sa...

GRATTIS ännu en gång!!Den blev verkligen helt lycka!!:-) Så underbart crazy;-) Kraam

Tygbiten sa...

Åh vad det din, du fick min röst. Den var så kul och snygg!
Jag beställde 6 stämplar igår och vill redan ha fler :-( Jag brukar inte skicka påskkort men när mannnen komhem igår så hade han fått frågan om jag gör påskkort. Då hade jag redan betalat och täkte att det får räcka men nu vet jag inte. Jag ska nog beställa ett påskägg också de var så fina.
Kram Tina

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow, vilken crazy, underbar LO! Och du gör inte LO's?? Du är ju grym på det när du väl gör det iaf! =)

Det är så kul när man "får" flippa ut lite med sina layouter!


Kram / Angelica

Anonym sa...

Vilken härlig o färgsprakande LO
Det är mycket fräckt med de textremsorna ....måste nog köpaen sådan liten maskin ,så det blir lift varning här :-)
Puck

Anonym sa...

Så tuff lo. Kul med så mycket färger på den.

Anneli sa...

STORT GRATTIS vilka härliga LO's! helt underbar så färgsprakande. Man blir så GLAD när man tittar på den. Förstår att du vann med den. Så läcker

Kram Anneli

Anonym sa...

wow owow vilken fartig och helt tokhärlig LO! Underbart.
Å ditt flask kort i inlägget innan - mumma.

Nu har jag skapat en tavla utifrån den utmaningen som jag fick från dig... :D
Det var grymt kul...
så nu hihi, väntar jag bara på att du gör ngt häftigt med utmaningen du fick från mig!! :P

kraaaaaam

Loreleii sa...

Supersnygg och helcrazy! :-)