fredag 17 april 2009

Bjuder på lite gott och blandat

Jag fick en Award av Angel/Dolliver för ett tag sen (Tick-e-Tack). Om ni inte varit inne i Angels blogg så tycker jag att ni genast ska titta in där. Det är en kreativ tjej med ett stort hjärta som sprider glädje runt omkring sig.
Så den svåraste biten med alla dessa gulliga Awards - vem ska man skicka den vidare till?? Ni är ju såå många som har mysiga bloggar som ni fyller med härliga kreativa alster så ni är alla värda den här Awarden (så ta den till ert hjärta)

NÄ det är ingen konstig kaka utan en extrem närbild av mitt projekt som jag hann börja på innan förkylningen slog till igen (jag har lekt lite med bildens färg för att den ser inte alls så spännande ut, där den står och väntar på att jag ska dutta på lite färg). Och nää det är inget kort eller LO utan ett skapar projekt som jag fick i utmaning av YooReen/Yoli. Ännu en tjej ni borde ta och besöka och bli inspirerade av för hon så otroligt kreativ med både färg och scrapmaterial. Och när ni ändå tittar in så håll ögonen på hennes besöks räknare för den som lyckas bli hennes 10.000:e besökare vinner ett härligt paket med mönsterpapper.

Att jag gillar Tingturas stämplar har nog inte ungått någon (fniss). Den 21-31 maj kommer de att ha sin första CyberCrop inne på sitt ganska nystartade forum. Det kommer att vara 11 utmaningar och om man vill kan man även tävla om ett GästDT-skap om man beställer deras CC-paket (finns ett för kortmakaren och ett för LO-makaren) som finns i shoppen nu (men de skickas inte ut förrän mitten av maj så att alla får dem samtidigt)

Det var allt för den här gången
Ha det gott
Kram C

5 kommentarer:

Yoli Design sa...

gulle gulle dig!!

Å vad spännande å få se vad du gör med utmaningen där hemma...
hihi ska bli så roligt å se...
å jag kommer ju knappt ihåg vad utmaningen var heller - så det är ju dubbelt spännande... :P

Kraaaaaaam goa du!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Oj vad spännande ser ut, du får en att bli riktigt nyfiken på vad alstret ska bli/vara och hur det ser ut!
Tack för dina fina ord! Blir så glad! *ler*

Ha en supertrevlig helg!
Kramar / Angelica

Tiggy sa...

Spännande. :)
Du frågade om vikning så jag la ut en mall i bloggen! Tack för ditt besök och dina mycket värmande ord!
/Tiggy

Anonym sa...

Så himla spännande. Vad kan det vara du gör?

Anneli sa...

Du har en liten award att hämta inne hos mig!

Kram tjejen :)