torsdag 23 april 2009

En ofrivillig pyssel-paus

Jag önskar att det såg ut så här på mitt pysselbord just nu...en massa på G men tyvärr står det tomt.
Vi har nog fått vårens seegaste förkylning för vi är inne på 3:e veckan med snoriga näsor och hosta i hushållet. Idéer har jag många (5 projekt är klara i huvudet och väntar på att få bli gjorda) men jag vet i katten när jag ska hitta tid och ork att få dem gjorda för sjuka barn vill inte roa sig själva och när de sover är mamma trött efter en lång och snorig dag.
I helgen har jag önskat mig pysseltid så nu ska här bli lite saker gjorda. En del är utmaningar som jag inte kan visa upp och så YooRees utmaning som kräver lite torktid i mellan varven så jag vet inte om jag hinner få den klar i helgen (annars får ni stå ut med fler smakprov...hihii) för de har lovat fint väder och trädgården vill ha sin del av kakan(ogräs är fint men inte i mina rabatter...hihii)
Hoppas ni andra njuter av våren och inte är sjuka som vi
Tackar för titten (och eventuella kommentarer)
Ha det gott
Kram C

4 kommentarer:

Yoli Design sa...

skickar styrke-kramar å hoppas att du snart är pigg i korken igen!! Å i kranen oxå såklart!! :D

kraaaaaaaam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tråkigt med ofrivilliga scrappauser... Baskelusker och andra små troll kan väl vara så snälla att hålla sig borta istället kan man tycka.. *ler snett*
Hoppas ni kommer på bättringsvägen snart och att du får gjort alla dina femtioelva projekt *skrattar*

Ha en superhelg!
Kram / Angelica

Loreleii sa...

Åh, jag vet hur du känner det... massor av idéer men sjuka barn... Hoppas ni blir friska snart!!

Kram/Karin

Yoli Design sa...

kanske denna lilla sak jag har till dig får dig att skutta igen!! :D :P

kraaaaaaam