onsdag 1 april 2009

1 års-tävling

Som jag utlovade igår kommer här min 1 års tävling (nä det är inget 1:a april skämt...hihii)Eftersom min blogg fyller 1 år kommer min tävling förståss att gå på temat EN/ETT
Ni får själva välja om ni vill skapa en LO eller ett kort
Kraven är:
* ordet EN eller ETT ska finnas med i rubriken på LO:n eller i texten på kortet
* du får bara använda samma dekoration en gång på alstert d v s en blomma, en knapp o s v
(obs! du behöver inte använda de dekorationer som jag satt ut på skissen - det var bara mitt sätt att markera att ni endast får använda samma dekoration en gång)
*använd skissen och vill ni får vända och vrida och ta bort saker bara man fortfarande kan se att ni utgått ifrån skissen

När ni gjort klart ert alster vill jag att ni sätter in det i den egen blogg och länkar till min blogg
Skriv en kommentar i det här inlägget och talar om för mig var jag hitttar ert bidrag
Senast den 11 april ska ert bidrag ligga i den egna bloggen för att ni ska få vara med i tävlingen
Jag och mina småtjejer kommer att dra en vinnare ibland er som deltar och den som vinner får ett litet paket med diverse pysslegrejor på posten
Får jag mer än 5 deltagare i tävlingen kommer jag även att dra ett 2:a pris ibland er som tävlar och blir det fler än 10 deltagare kommer jag även att dra ett 3:e pris
Lycka till med skapandet
Kram C

7 kommentarer:

my world sa...

Hej Cyllan! Nu har jag ett bidrag i min blogg: http://chinry.blogspot.com/
Jag hoppas att jag förstått det hela rätt! Kram

Lotta sa...

Tack för gratulationerna! Ska bli så spännande att testa de nya sakerna. Speciellt misten för sånn har jag aldrig använt förrut. :)

Yoli sa...

wow så skojjig...
detta ska jag tugga lite på!!
å hehhe....
en gluedot! *skrattar*

kram pårej

Kicki sa...

Hejsan Cyllan!
Nu har jag gjort ett bidrag till din tävling! :D
http://kickis.blogg.se/2009/april/cyllans-blogg-firar-1-ar.html
Kram Kicki

ZozzosLiv sa...

Nu är jag också med:-)

http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com/2009/04/en-lo-till-cyllans-skissutmaning.html

Kraam

Tygbiten sa...

Sent ska syndaren vakna. Nu är jag klar med mitt bidrag. Det var kul att vara lite begränsad i dekorationer. Jag har vänt och vridit på skissen så jag vet inte om du kan se något av den i min LO men jag är nöjd med den iallafall.
Ha en bra dag Kram Tina

Tygbiten sa...

Glömde ju länken till min blogg, det är nog dags att lägga sig.
http://tygbitensscrapp.blogspot.com/2009/04/en-glass.html