söndag 5 april 2009

Ett Välkommen till Världen - kort

Den här kort-idén har jag haft liggande på lager länge med eftersom ingen i min närhet fått barn det senaste året har den inte blivit gjord förrän nu när en av tjejerna inne på FL fått barn (GRATTIS!)
De små barnen(busfrön)i krukan kommer ifrån hÄnglar och stÄnglar och textstämpeln kommer ifrån InkyWings (om jag inte minns fel men jag hittar den inte i deras lager).
Jag har färglagt stämpelmotivet med Promarks (köpte faktiskt på mig en pastel pink så nu får mina figurer lite mer färg på kinderna...fniss)
Och så har jag gjort daggdroppar med 3D-lack (Glossy Accents) på bladen

Glöm inte tävlingen i inlägget nedanför
Ha en bra dag
Kram C

3 kommentarer:

Milla sa...

åååhhhh TACK, vännen! sååååå fint kort...*kram*

Loreleii sa...

Vackert!

Vet du... jag använder vanligt rouge till färg på kinderna ;-) Det blir så enkelt att välja hur mörkt det ska va då och dessutom blir det lite skimmer :-)

ZozzosLiv sa...

Ojj vad fint kort...Hmm nu måste jag ju slaffa barn så jag också kan få ett sådant kort:-) Jätte ljuvligt...:-) Förstår nog Millami blev glad. (ser ovan ;-) ) Kraam