fredag 5 juni 2009

BlogCandy inne hos Angel/Dolliver

Som jag skrev i mitt förra inlägg har jag tagit en paus efter förra veckans intensiva CC-scrappande - kände att jag behövde få tillbaka suget lite innan jag börjar pyssla igen.
Men tills dess får ni lite annat att titta på...
Som den här BlogCandyn som Angel/Dolliver just nu lottar ut i sin blogg - fram till den 21/6-09.
Man kan allt som allt ta 3 lotter i detta lotteri. 1 lott - kommentera i inlägget, 1 lott - blogga om candyn och 1 lott om man lämnar efter sig en roligt historia.
Hoppas ni som tittar in får en bra dag/kväll/natt beroende på vilken tid på dygnet ni går bloggrunda...hihihi
Kraaam C

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Heej snäckan!

Tror det råder lite allmän scraptorka här i vårt land, tycker man läser om det i var och varannan blogg... Själv har jag rena Sahara i inspiration... Menmen, det händer helt enkelt lite för mycket nu, jag blir bara så in i bomben trött då. *ler* Så jag ska nog komma igång och du med!

Hoppas du får en trevlig helg!
Kraaam / Angelica