torsdag 18 juni 2009

Jag önskar er alla en...

Kom på att jag inte hinner blogga i morgon, midsommarafton såå det flaskkort jag funderade på att slänga ihop i kväll för att önska er en Glad Midsommar med får vara till en annan gång (ler). Istället satte jag mig och kladdade lite i Photo Shop med jordgubben, som jag målat till min pappas kort, såå jag fick en bild att sätta in i bloggen för vad är mer typiskt svensk midsommar än jordgubbar...tja det ska vara sillen dåå (fniss)

Ett stort TACK för alla goa kommentarer i förra inlägget och nu önskar jag er alla en Glad Midsommar-helg. Håller tummen för att den inte regnar bort helt och hållet även om de lovat typiskt midsommar väder...vatten i lilla nubben (ler). För min egen del önskar jag upphållsväder mitt på dan så vi kommer iväg och får dansat kring midsommarstången med tjejerna.
Nästa vecka hoppas jag att jag kommer igång med mitt pysslande igen så att jag slipper köra repriser på mina alster...fniss.
En stoor midsommarKram från C

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ja, här ska det banne mig inte vara nått vatten i nubben! *ler*

Ha de så gott och ha en riktigt trevlig midsommar själv tjejen!
Kram / Angelica

Yoli design sa...

hej hej tjejjen...
hur är allt med kära cyllan??


åps. hoppas du haft en underbar midommar!!
Kraaaaaam