tisdag 8 december 2009

Äntligen ett färgglatt julkort!! (yeeaa!)

Det fanns en del mönsterpapper i julkortskiten helt i min smak ocksåå...fniss fast en del fick mina småå tjejer för de ogillar mörka färger mer än mig *ler* (köpte tre kit för att små tjejerna också skulle få vars ett...fast de fick mest dekosar och mindre papper än jag)
Såå nu ska jag visa upp ett julkort mer i min egen stil...äääntligen!!! (inte för att jag ogillade de jag redan visat upp men när jag skapar med färg känns det mer rätt på nått sätt)

Det har inte blivit så många nya julstämplar inköpta i höst men den här renen kunde jag helt enkelt inte låta bli och shoppa på mig efter att ha sett honom i Stämpelgårdens blogg (småfåglarnas kompis) och såå fick jag de två små fåglarna, som ni ser äta nedanför, med på köpet och då var jag snabb med shoppingfingret vill jag lova...hihii.

Textcirkeln köpte jag via Skogstokiga innan vi flyttade (tror jag). Jag målade den med ProMarks penna (vanilj) innan jag chalkade sidorna.

Även renen och fåglarna är färgglad med ProMarks. På fåglarnas röda bröst använde jag blendpennan för att få till en suddig övergång (eller vad man ska kalla det för). Piffade till kärven med guld-igt glitterlim som jag även gjorde fröna, som ligger på marken, med.

*****

Hoppas ni inte blev allt för chockade nu när jag uppdaterade bloggen två dagar i rad...hihiii. Kunde inte låta bli nu när jag ääntligen fotat mina julkort.
Vill ni se mer Cyllan-alster får ni titta inom ScrappTorget där jag idag visar en annorlunda Smällkaramell i mina favoritfärger såå på med solbrillorna för det är färgstarkt...hihii.

Kraaam C

1 kommentar:

Anonym sa...

Textcirklen var ju helt underbar. Och så kul att se ett kort i din stil mera. =)

Renen var även jättesöt!

Kram!