tisdag 1 december 2009

Julstöök och BlogCandy

Kan ni fatta att det är den 1:a december idag?? Huu vaaligen säger jag bara...för min och makens kamp mot klockan har börjat. Hur vi än försöker såå hinner vi inte med allt som vi vill och måste fåå gjort innan den 24:e december. Jag säger bara det...det var bättre förr dåå man var barn och dagarna krööp fram till julafton...fniss.
I lördags julbakade hela familjen - pepparkakor, lussekatter och vörtbröd såå nu har vi i allafall bockat av det på vår lista.


Jag som inte hunnit med att shoppa juliga mönsterpapper i år blev juu såå sugen på den häe BlogCandyn inne hos Scrapkatten - hon lottar ut dessa läckra papper ifrån Majas Design i kort storlek (15x15cm) - utlottningen pågår till den 2 dec. Nää jag tänker inte ber er hoppa dit och ta en lott för jag vill ha dessa papper själv *ler stooort*

Ha en fortsatt bra dag
Kraaam C

1 kommentar:

Anneli sa...

Ååå vilken underbar bild på julbaket, kan känna lukten av pepparkakor. Tack för kommentaren i min blogg blev så GLAD. Visst är den bra punchen med grangrenarna, den är så användbar. Hoppas du får den i julklapp, såg at den stog på din önskelista :-))