söndag 13 december 2009

Saankta luucia!!!!

Har ni lussat eller blivit lussade för idag??? Mina små tjejer har lussat här hemma och så har skoltjejens varit med kören och gått Lucia i kyrkan (hiiimla mysigt!). Tänkte jag skulle lagt in det här inlägget redan igår men dåå satt jag stämplade heela dagen och jag orkade inte blogga 00.30 inatt (fniss)

Men nu är det dags för min Tomas Tomte a la lussetåg (ett av mina mer färgglada julkort i årets produktion) Han är köpt hos Kortmakaren. Försökte fånga upp alla de han föreställer i ett lucia tåg i texten runt om honom (som jag tryckt ut med min dymo)

*****
Sen hittade jag en häärlig BlogCandy inne hos kompisen Anneli som jag bara ville ta en lott i för kolla vilken häärlig tavla hon lottar ut
Hon har själv målat den här tavlan i olja och den är 30x30cm. Du har fram till julafton på dig och ta en lott om du också vill va med och ha chansen och vinna den här söta tavlan.

*****
Nu är det sista veckan...i skolan, med aktiviter och såå ska julkorten skrivas och stoppas på lådan (senast ons 16 dec) och såå har jag tagit på mig och skapa lite till skolfröknarna och såå...ja ni förstår säkert hur livet ser ut för jag gissar att ni har ungeför samma läge hemma hos er (fniss). Vet i katten om jag tycker att det är såå himla kul med jul sedan man blev vuxen och hela december mest är en massa måsten man ska försöka hinna med...även om det finns en del guldkorn på vägen (julbak med barnen och Lussandet idag)

Vill ni se något nytt ifrån mig får ni hålla utkik inne hos ScrappTorget på tisdag för jag lär inte ha tid och blogga något nytt den här veckan tyvärr. Ni har väl inte missat att vi varje vecka lottar ut häärliga BlogCandy inne på ScrappTorget - allt du behöver göra för att va med är och lämna kommentarer hela veckan (så ökar du din vinstchans)
Nä nu ska jag göra mig klar för sängen...lite ZZZZ måste man ju ha om man ska orka med alla måsten.
Ha det gott
Kraaam C

1 kommentar:

ZozzosLiv sa...

Hejsan!! Härligt kort!! Hoppas allt är ok!! Kraaamar