lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag kort på G

Nu har jag äntligen satt igång med mina egna Alla Hjärtans Dag kort. Igår fick jag äntligen stämplat upp och målat de motiv jag ska använda. Men längre har jag inte hunnit för idag är det min sista dag som Gäst-DT hos Stämpelboden och mitt sista inlägg fick göras klart först innan jag kan sätta igång med mina egna projet, men ni ska få se dem redan i morgon (lovar).
Önskar er alla en härlig Alla Hjärtans Dag med mycket kärlek och bus (och go mat...fast det kanske är typiskt för oss Skåningar??...hihihi)
Ps: glöm inte att titta in i Stämpelbodens blogg Ds:

1 kommentar:

www.mariante.se sa...

Jisses så fina saker du lagt in hos Stämpelboden....
Du är verkligen så himla duktig å jag hoppas innerligt att du fyller hela din blogg till bredden med vackra saker för alla oss som får abstinens nu när du inte längre kommer all hiva upp saker hos SB.
Kram på dej å ha en underbar helg!