lördag 7 februari 2009

Lite Awards


Jag fått lite awards ifrån en av min gäster här i bloggen. Tackar så mycket för dessa ScrapCarola. Kolla gärna i hennes blogg via länken (=hennes namn).
Det är så många som insprierar mig i mitt skapande så jag vet inte riktigt vem jag ska nominera men samtidigt var det kul att själv få dessa så kanske jag ska lämna vidare dem till dem som jag just nu hämtar inspiration ifrån och det är: Anneli, Ninas krumelurer, Knorrigt, Skogstokiga och Tingturas blogg
Till er som går och hoppas på att få se något nytt i min blogg måste jag tyvärr säga att min tid och ork räcker inte till för att pyssla något mer än mina "måsten"
just nu men de dyker upp i en annan blogg under veckan.
Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anneli sa...

Tack för awarden :)
Så GLAD jag blev..
Ibland räcker inte tiden till .. kännner igen det..
Men vi finns här ,, så jag kommer när tiden och orken kommer tillbaks.

Ta det lungt och var rädd om dig...

10000000000000000-kramar Anneli