måndag 23 februari 2009

Bygg ett landskap - månadsutmaning hos ScrapAddicted

Nu har de talat om vem som vann, så nu lägger jag ut landskapet jag skapade till ScrapAddicteds förra månads utmaning. Utmaningen, som ni nog kan förstå, var att skapa ett landskap...hihii. Idé till det här somriga landet-landskapet kom till när jag gick igenom min stämpelsamling och hittade kon och filuren med bilen.
Stella (flickan som vinkar) och katten (ifrån Tingtura) och Filuren, som kör bil (ifrån Kortmakaren) är målade med ProMarks.

Kon (ifrån InkyWings) ville jag ha stående i en hage. Klurade länge på hur jag skulle få till en taggtråd och min lösning är kanske inte den bästa men jag hade lite tidsbrist (som vanlig nu för tiden...hiiihi) så en kraftigare silverfärgad tråd med knutar fick duga och så satte jag staketstolparna på 3D kuddar för att få staketet framför kon.
Försökte få till känslan av långt gräs och ängsblommor men jag tycker inte att jag lyckades så där jättebra...hihii.
(måste sluta stress-skapa för det blir inget bra...fniss)
Ha en bra dag och tack för titten
Kram C

8 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Heheh...Shit vad häftigt!!!:-) Jätte härlig,,fantasifullt o kreativt!!Kram

Anonym sa...

Vilken tuff/cool scraptavla.
JAg har också tänkt någon gång att man skulle göra en tavla till barnens rum med hjälpa av alla stämplar man har. Kanske vore något. :)

Anonym sa...

Tack :-) tipsar om min tävling i bloggen då också.

Anonym sa...

åhhh vilket underbart färgglatt å mysigt landskap du pysslat ihop...
:D Blir ju glad å får vårkänslor i hela kroppen... :P

Kraaaaaaaaaam

Anonym sa...

Jäpp har en drömtillvaro här ut på landet med alla bonfånar och lantisar... :) Fick våran första getlillingar någonsin i morse... bilder kommer i min blogg senare ikväll, ska ut och köra häst nu i den vackra vinterlandskapet.

/ Hannele(Cajsasmamma)

Anneli sa...

Vilka härlig färgläggning så GLAD man blir när man tittar på den ,, helt underbar.

Kram Anneli

ScrapMi@ sa...

Kikar in för lite inspiration....mycké fint här att kika på!!
Tack för titten!
Kram//Mia

Anonym sa...

Fint men _hur_ har du tid att pyssla så mycket?