tisdag 10 februari 2009

En hjärtlig kram till er

Hur står det till med er? Jag har pysslat och knåpat ihop diverse alster de senaste veckorna men inget som jag kunnat visa då det mesta är Gäst-DT alster men även ett bidrag till en utmaning har jag hunnit med. (har ju två yngre förmågor som jag delar min vardag med och det är inte alltid de roar sig själva när jag behöver det...hihii) Men i morgon ska jag och mina barn pyssla årest hjärte-kort så med lite tur kommer det att komma in lite privata alster i slutet av veckan. Under tiden kan jag tipsa om en annan blogg som visar upp lite av mina alster den här veckan (japp det blir ett par inlägg under veckan så titta in lite då och då så ni inte missar något (ler)) Klicka HÄR så kommer du dit på stuts.

Innan jag slutar för den här gången vill jag än en gång tacka för alla kommentar ni lämnar efter er i min blogg - en hjärlig kram till er alla ifrån mig.

1 kommentar:

Anneli sa...

Vilket härligt kort du har lagt ut i Stämpelboden, nallen är jätte söt.
Även tagsen blev jätte tuffa
Man får så mycket inspiration när man hälsar på i din blog.
Tack för dom härliga kommentarerna du skriver i min blogg. Blir så GLAD..
//Kram Anneli