lördag 9 maj 2009

En liten tjuvtitt på KAOS-awardsen och ännu mera Awards



Nu är mina KAOS-awards klara men ni får inte se dem förrän tidigast på tisdag (då jag hoppas de som de ska hem till fått dem i sina brevlådor) och eftersom det finns lite andra saker i vårt hem som också vill ha lite omsorg på helgerna (när vi hinner få undan lite projekt) så hinner jag inte pyssla ihop något nytt och visa upp innan dess så ni får nöja er med ett par glimtar av dagens pyssel(KAOS-awardsen alltså)


Och så kom jag på att jag inte TACKat Angel/Dolliver för dessa awards som jag fick av henne för ett tag sen (Tusen Tack tjejen) Och så var det den ständiga frågan...vem ska man ge dem till?? (ler) Som vanligt är det sååå många som har helt underbara bloggar som gör en glad när man tittar in där....om du känner igen dig i den här beskrivingen såå varsågood - awarden är din (ler)
Ha en fortsatt trevlig helg och tack för titten
Kraaam C

4 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ojjojj sååå spännande:-) hihii...

Kraaam

Örnen sa...

Det ska bli roligt att se dina färdiga kaoser sedan :-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Heeeeej!

Oj, vad jag längtar tills postmannen (och han är varken snygg eller trevlig?!) kommer imorrn! Jag är så nyfiken på hur awarden ser ut och det enda jag kan gissa mig till med hjälp av tjuvtitts-bilderna - det är att det är snygga tingtura-motiv iaf! *dreglar*

Såååå spännande!
Ha de bäst snäckan!
Kraaaaam / Angelica

Yoli Design sa...

wowowowow ser inte dumt ut... ååå åååååå så nyfiken jag är på hur de ser ut... :P

kraaaaaaaaaaam