söndag 31 maj 2009

Mina sista alster till Tingturas CC

Först vill jag TACKa för alla härliga kommentarer i förra inlägget och nu är även RAK-utlottningen över för den här gången (men håll utkick det kommer säker fler under året)
Och så var det slut tampen på mina CC-alster som blev lite av en utmaning i sig... (ler)
För nån timme sen hade jag skrivit färdigt mitt inlägg och skulle lägga in mina bilder på forumet när jag upptäcker att jag missat ett måste på denna utmaning så det var bara till och leta upp något återvunnet och sätta dit och fota om sååå därför får ni tyvärr stå ut med sämre bilder på just detta bidrag.

Det här kortet är alltså gjort till material utmaningen där vi inte fick använda mönstrat papper men skulle använda stämpel, kladdig färg (akryl blev det för mig), något som inte är scrapmaterial egentligen och något återvunnit (det jag alltså missade från början...*suck*)

En närbild på text och den lille katten

Och så en närbild på dekorationen med det återvunna kugghjulet ifrån en söndrig äggklocka som jag fick satt fast på mitt handgjorda hjärta i silverståltråd med rosa glaspärlor (som knappt syns på denna bild)


Och så gjorde jag ett snabbt kort till scrapbingo utmaningen. Jag valde raden med knappar, textstämpel, blomma, brad


Till alla er som tittar in i min blogg just nu kan jag tala om att p g a allt strul kring första kortet orkar jag just nu inte skriva klart detta inlägg men jag lovar att komma tillbaka och fylla på så fort jag är klar med tävlandet.
Ha det gott
Kraaam C

1 kommentar:

Yoli Design sa...

hej hej tjejjen...
wow så läckra saker du skapar till CC:n...
helt fantastiskt... :D

Kraaaaaaaam