torsdag 7 maj 2009

KAOS-awards

Idag lovade jag att avslöja vem som ska få mina KAOS-awards men först måste jag visa er den jag fick ifrån YooReen/Yoli (den är ännu mer underbar och titta på "live")
För alla er som missat vad en KAOS-award är kopierar jag förklaringen ifrån Yolis blogg (det är hon som har kommit på det här kul-iga awarden)

KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm


Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

Och de jag valt att ge KAOS-awards till är:

Zozzo87: En kreativ tjej som skapar fantastiska LO:s i sin egen persoliga "chabby chick" stil (tror det heter så för jag är inte så hemma i vad alla stilar heter) Hon här helt otrolig på att få till snygga blomsterdekorationer och trasiga kanter på papper och hennes små dragkejdor blir verkligen pricken över i:et som dekoration.

Kicki/Kickis krypin: Ännu en kreativ tjej som skapar persoliga och fanastiska alster med hjälp av stämplar. Hon använder dem både som motiv och som dekoration på sina härliga kort och LO:s och när man tror att hon skapat allt som går att skapa med stämplar överraskar hon en med ännu fler alster.

Angel/Dollivers: Ytterligare en otroligt kreativ tjej som även hon skapar fantastiska alster i en personlig stil (även om hon själv inte tycker att hon har en (ler)).
Hon kan trolla fram otroliga alster med små medel och hennes persolighet lyser igenom i allt hon gör.

Vill ni vara snälla och maila era adresser till mig så kommer era awards så fort jag skapat dem klart (vilket jag hoppas blir i helgen)
sylten76@hotmail.com

Önskar er alla en fortsatt härligt dag och trevlig helg
Tackar för titten
Kraaam C

2 kommentarer:

Kicki sa...

Jippi vad glad jag blir! Känner mig hedrad av utmärkelsen! :D
Ska bli jätteskoj att få se vad du hittar på! Tänk att få ha ett alldeles eget Cyllan-alster hemma... :D
Kram Kicki

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tack tjejen! Du anar inte hur glad jag blev!
Blir helt rörd för att du tänkte på mig.. Mig? När det finns så många andra underbara därute, så ska jag få en KAOS, till!
det ska bli sååå kul och jag längtar tills den hamnar i min låda - och sen ska den trona på min "Wall of Fame - för goa scrappare" *ler*

Ha de gott snäckan!
Kraaaam / Angelica