söndag 24 maj 2009

Mitt första kort till Tingturas CyberCrop

Nu är den i full gång...Tingturas CyberCrop och idag fick jag äntligen monterat ihop ett kort och på börjat 2 till. För att komma till forumet där de håller CC:n klicka HÄR

Målade ju en hög stämpelmotiv igår och ett av dem var tänkt för SnabbScrapen inne på CC:n. Man skulle sätta ägg-klockan på 30 minuter och sen pyssla ihop ett kort eller LO. Det var både kul men också jobbigt för min kropp tyckte inte om stressen men det blev ett kort i alla fall. Blev inte helt nöjd med mitt kort för det blev lite klent dekorerat...hihii tycker jag som inte har så mycket dekoration i vanliga fall. (skulle tro att ni får se det här kortet igen men då med lite mer detaljer och pynt...hihii)

Bjuder på en närbild av Flicka med paket(Kicki), en
Tingtura stämpel förståss...även om inte man behövde ha någon Tingtura stämpel i just den här utmaningen. Även text-stämpeln kommer ifrån Tingtura.


Med lite tur kommer jag snart att uppdatera med lite fler CC-kort...även om de jag håller på med just nu tar lite tid och pyssla ihop för de har lite fler detaljer än det här...hiihiii.
Tick-tack för alla goa kommentarer ni lämnat efter er.
Ha det gott
Kraaam C

5 kommentarer:

Örnen sa...

Fint kort!

Yoli Design sa...

Härligt bidrag Cyllan!! :D Så du:igt!

Kanske inte massa dekosar.. men vad hinner man på 30 min?? Inte ens färglägga motivet juh!! Sååå verkligen skitfiiint!! :D

Kraaaaaaam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tjena snäckan!

Ska bli kul att se vad du kommer upp med i de andra tingtura-utmaningarna! Detta bidraget var superfint tycker jag, älskar hur du "halvlägger" blommorna - snyyyyggt!
Men visst är det stressigt med 30 minuter! Vilken tur att du färglagt innan! *ler*

Ha de bäst tjejen!
Kraaam / Angelica

Yoli Design sa...

men kvinna uppdatera någon gång!! :P hihihihihih

Tygbiten sa...

Kortet var fint men kändes inte som Cyllan. ;-) Tror också att vi får se kortet igen men med mer dekos på.
Det är kul att jobba efter skisser eller olika direktiv men ack så svårt det är ibland. Men vem har sagt att allt ska vara lätt.
Ha det gott kram Tina