tisdag 5 maj 2009

En LO med stämplar på

Inne på FL (FamiljeLiv) är jag med i en scrappartråd och den här gången hade vi en utmaning som passade bäst till LO:s (tyckte jag) för man skulle ha med något av orden trött, sova eller sömn i rubriken så det fick bli en LO även ifrån mig som bara gör såna till utmanigar (ler)
Passade på att testa en massa nya saker på min LO som jag blivit sugen på att göra efter att ha tittat och fått inspiration i Tingturas blogg. (Bland annat hur man dekorerar med stämplar)

Efter att ha tittat lääänge på "sju små ord" inne på Tingtura tog jag och beställde dem sist jag la en beställning och de var såå kul att använda tillsammans med de stora orden som jag gjorde med chipboard bokstäver som jag färglade med distress och sen la ett lager 3D-lack på (även detta något jag sett andra göra och testade för första gången själv)

Ordet "när" finne inte med i de sju små orden så jag fick använda n:et ifrån "han" + ordet "är" för att skapa "när Du SOVER"

På blomman provade jag något jag sett Kicki göra inne i Tingtura bloggen, nämligen att dekorera blommor med prickig cirkel-stämpel (och det blir såå snyggt tyckter jag) så jag ville göra det samma på mina blommor (njöd!)
Jag har länge tittat på alla som använder swirls på sina alster men insett att jag inte är en swirls-tjej (känns inte som det passar min stil) men så råkade jag se den här lilla stjärn swirlen(star swirl rund) inne hos Tingtura och den är såå min stil så nu fick även jag en swirl att leka med på mina alster. Här har jag stämplat med den i blå distress (även detta har jag hämtat inspiration till inne i Tingtura bloggen)

Och så min sista "lift" ifrån Tingturas blogg - deras journaliserning rutor. Jag ritade ramen innen för våg-kanten svart för att lyfta fram rutan lite.

Det var allt för idag. Vet att jag är dålig på att tacka er för alla goa ord ni lämnar efter er i kommentar-rutan så idag tänkte jag passa på och säga TACK för era ord. De värmer gott och gör mig alltid lika glad (ler från öra till öra när jag läser)
Kan inte låta bli och tala om att Tingtura har släppt lite fler stämplar. Majas vänner har fått pojkvänner (fyra goa killar som passar till fyra av deras goa tjejer) Klickar er in och titta vet jag....här (titta under majas vänner- pojkvänner)
På torsdag tänkte jag avslöja vem jag sitter och skapar KAOS-awards till just nu
(ett svårt val för det finns så många duktiga skapare jag skulle vilja ge dem till och p g a tidsbrist kan jag tyvärr inte göra till er alla...hihii)
Ha en bra dag och tack för att du tittad in i mitt kryp in
Kraaam C
Ps: måste bara berätta att jag vann med mitt MiN STiL kort inne hos Lillnettan
(som du ser i inlägget under) Ds:

5 kommentarer:

Bettan sa...

Skitsnyggt med de där stämplade stjärnorna på lo´n, den stämpeln var ju perfekt till det :-)
Hoppas allt är bra!

Tygbiten sa...

Grattis till vinsten! Du är så duktig. Stjärnswirlen passar dig och LO:n perfekt!
Kram

Anonym sa...

Så mycket fint du gjort. Så fina kort och lo:s.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till din vinst hos Lillnettan - jag sa det där och jag säger det här - älskar dina färgglada kort & Lo's!!

Denna Lo'n är minst lika snygg! Du är ju grym med stämplarna och jag blir såååå jädrans lockad till att köpa tingturas alla kit! Vill haaaa! Det är ju assnyggt när man fixar till sin egen bakgund och när man använder stämplarna så där effektivt som du gjort!

Ha de bäst snäckan och det ska bli kul att få se dina KAOS-awarder!

Kraaaaam / Angelica

Yoli Design sa...

hej hej tjejjen...
wow vilken läcker LO.
Älskar alla söta å färgiga detaljer.. Snyggt med stjärnor å stämplade blommor... :D läckert...
Å jag förstår ju vilken kisse som suttit modell för dina färglagda kissar!! :P hihihi

Massor av kraaaaaaaaamar!!